مصاحبه آرشیو خبر ها
با فراموش کردن گذشته برای آینده تلاش می کنیم

با فراموش کردن گذشته برای آینده تلاش می کنیم

استفان لختشتاینر ، هافبک - مدافع سوئیسی یوونتوس که از باخت مقابل گالا همچنان ناراحت بنظر می رسد از شرایط یووه در ادامه می گوید .

" بازی در مقابل گالا بازی ناراحت کننده برای ما بود . اما ما باید به پیش رو نگاه کنیم و برای آن تلاش کنیم . هنوز هم چیزهای زیادی برای امیدواری وجود دارد و سری ا و کوپا و حتی لیگ اروپا در پیش رو ما هستند "

" من و دیگران می دانیم که بازی در لیگ قهرمانان ، رسیدن به پیروزی و کسب موفقیت در آنجا می تواند بسیار لذت بخش و مهم باشد اما حسرت خوردن و نگاه کردن به گذشته ما را کمک نمی کند "

پوگبا ؟

" او یک بازیکن در سطح ِ جهانی و یک پدیده است . با اینکه هنوز جوان و بی تجربه است و گاها اشتباهاتی را هم دارد اما می تواند خیلی پیشرفت کند "

" در این فصل بازی به مراتب بهتری را هم انجام می دهد و شایستگی بازی و حضور در باشگاهی مانند یوونتوس را دارد . بازی در گروه فرانسه آسان نخواهد بود چرا که آن ها بازیکنان و مربی بزررگی دارند اما ما مثله یک هدیه برای فرانسه نخواهیم بود ! "

یووه توانایی بازگشت به شرایط را دارد ؟

" البته . من شرایط بحرانی را در تیم نمی بینم . خوب اینکه ما با حذف زودهنگام از اروپا نامیدی زیادی را به همراه داشته باشیم تا حدی طبیعی است اما این به عملکرد ما در لیگ ایتالیا تاثیری نخواهد گذاشت و شاید ما را مصمم تر هم کند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: